2009 m. lapkričio 9 d., pirmadienis

Turiningas kultūrinis - sportinis savaitgalis

Na va ir vėl pirmadienis. Toks lietuviškas - pilku dangum. Bet ką jau čia.
Jolita sako - kurį laiką tavęs nebuvo internete (suprask, "ant chato"). Vaikai, nieko nespėju :) Truputį juokinga. Juk rimtai nedirbu (tik verčiu tą serialą), dabar jau ir gaminu maistelį kiek paprastesnį. Bet tai tas, tai anas... Tai namus sutvarkyt, tai su Carlo sese susitikt, tai skubiai baigti išverst... Nespėju! "Visai kaip Lietuvoj", sako Jolita :) Ir aš galvoju - man patinka turėti nuolat planų į priekį ir skubėti. Man patinka būti užsiėmusiai.
O ši savaitė ypatinga- ketvirtadienį į svečius atvažiuoja pirmoji drauge. Ką jau ten draugė, visa sielos sesė. Modesta. Jos vardą išgirdęs vienas italas sako "o čia vardas, ar charakteris" (itališkai modesta - kukli). Sakom, ir tas ir tas :) Iš to kuklumo ji čia pabus tik dvi pilnas dienas, dėl ko aš jau dabar pykstu. Nu ir vakarais negaliu užmigt, nes skaičiuoju, kaip jai duoti paragauti visko skanaus per tas dvi dienas (Mo, valgysim šešis kartus per dieną), kaip nuvežti į visas man gražias vietas...
Kalbant apie svečius, gruodžio pradžioj lauksiu Marijos. O prieš Kalėdas vėl aplankys mama. Tiesa, mama, nors ir siuvasi suknutę specialiai šiai progai, pradėjo spyriotis, kad nevažiuos (nors turi bilietus). Ei, jūs ten, kas arčiau, įkrėskit mano mamukui biški protelio, m? :)
Sausį ant "seilų" atvažiuos Aušrinė, po to aš mamos gimtadieniui į Lietuvą, o tada jau bandysim ieškoti darbo :) Užteks atostogaut.
Bet apie ką mes čia? Apie savaitgalį turėtume. Taigi, savaitgalis.

AMATININKŲ PARODA --> nu tipo, kaip pas mus būna mugės. Tokiam centre, kaip mūsų Litexpo, tik truputį mažesniame. Labiausiai patiko kalėdiniai smulkmeniukai, keletas drabužėlių (bet kas nedirba, tas naujų suknelių neperka!) ir maistelis, kurio ir papirkom - sūris iš Sardinijos, sūris iš kalnų, kumpiai, dešros, alyvuogės, džiovinti pomidorai ir pan. Niam.

SALVATORE FIUME --> kartu su prekėmis kūnui, davė truputį ir sielai - greta amatininkų mugės, tam pačiam centre ir už tą pačią kainą buvo galima pažiūrėti italų dailininko Salvatore fiume parodą. Įspūdinga. Didžiausią įspūdį padarė paveikslai, piešti "per pusę" su kitais menininkais (tame tarpe su savo dukra) - t.y, pvz vienas nupaišo foną, kitas veikėjus. Va, pvz šitas paveikslas - kojos ir tinklas yra tapyti A.M. Araldi (visai kitas stilius, dauiau detalių), o likusi dalis - S. Fiume.



Dar įspūdingi darbai kur Fiume naudoja "svetimus herojus" - pvz, kokį "palaužytą" Picasso personažą, dar kokį klasikinį ir prideda trečią savo, susodina visus už stalo ir prašom :) Va, tarkim šitas:













Buvo ir šiaip ryškių ir jausmingų paveikslų, skulptūrų, scenografijų (jis dirbo La Scaloj), ir architektūrinių eskizų, pvz, kriauklės formos vila pajūryje :):

















Įdomu ir įspūdinga.

SPORTAS ŠEŠTADIENĮ --> šeštadienis buvo graži diena čia, tai šokom į mašiną, susimetėm dviratį ir rolikus ir važiavom į Bionę. Šįsyk apvažiavom visą trasą, iki pat Pescarenico, sumoj pirmyn atgal valanda laiko. Aš dukart nubildėjau ant asfalto :) Tai dabar tepam fastum geliu kelius ir užpakalį, ant kelių guzai :) Apsaugas turėjau, bet taip gudriai sugebėjau nubildėt, kad apsaugos išgelbėjo tik delnus (beje, ne pirmą kartą delnus gelbsti). Bet aš nepasiduodu. Man labai patinka. Tik dabar lapų prikrito, kai palyja, jie bjaurybės slidūs, negaliu greitai važiuoti.

RING 2 --> žiauru, užsikabinau ant siaubiakų :) Patiko "Ring", tai žiūrėjom antrą dalį. Carlo antra patiko dar labiau. Man atra baisesnė buvo. Po to naktį pabudau, visa prisapnavus nesąmonių, guliu sau, mąstau baisybes ir girdžiu vandenį teškantį (teškėjo į radiatorius, bet kas matėt Ring, suprasit kaip aš turėjau pasijusti :) ), pažadinau Carlo, jis turėjo visaip mane ramint, kol praėjo :) Bet šiaip fainas filmas. Visai ne toks siaubiakas kokius įsivaizdavau (galvojau, siaubiakas - tai žarnos, kraujas, mėsos ir vampyrai :) ).



















MUZIKA --> Savo "krepšiuky" turim jau penkias dainas, vakar pradėjom repetuoti penktą :) Ir vėl Carlo. Minčių turim daug, tik kad kartais tinginukai esam.

ŽAIDIMAI --> vakar Carlo mane nusivežė į tokį tipo žaidimų centrą :) Vadinasi boulingas, bet ten visko yra - nuo video žaidimų, iki boulingo ir ping pongo. Taigi, pradėjom nuo ping pogo. Pirmąkart gyvenime. Carlo labai gerai varo, nuo vaikystės žaidžia, bet buvo kuklus ir nuolankus, triukų nenaudojo, taškų neskaičiavom, ir garsiai nesijuokė, kai aš į kamuoliuką nepataikydavau. Trumpai tariant - patiko. :)
Toliau bandėm itališką bilijardą, kuris visai nepatiko. :) Trys kamuoliai ir tokie mini kėgliukai vidury, kuriuos turi numušinėti. Daug daug galvojimo, skaičiavimo, minimum atsitiktinumo, taigi, mano atveju - ir minimum fun :)
Toliau bandėm jau ne pirmą kartą tai, kas lietuviškai vadinasi "oro ritulys" :) Toks daiktas, kuris sovi Palangos basanavičiaus gatvėj vasarą, o daugiau nežinau kur, panašiausias paveiksliukas, kurį pavyko rasti, yra šitas. Šitas žaidimas man labai labai :)
















Taip ir gyvenam. Dabar turiu versti versti versti, nes jau vėluoju. Ak, tiesa, vakar gaminau truputį adaptavusi receptą iš knygos - otą sluoksniuotos tešlos vokeliuose, gavosi nerealiai skaniai ir gražiai, kada prie progos pafotkinsiu ir parašysiu receptą :)
Visiems gražios savaitės, bučkiai.

3 komentarai:

Unknown rašė...

supakuosim mamuka, i lektuva priduosim ir atskris, as tuo pasirupinsiu :) Liana

Unknown rašė...

Dziaugiuosi tavo sportais :)

Evelina rašė...

zydre, koks ten sportas, vaziuoji ant ratu ir vaizdais geriesi (nors kartais su asfaltu pasibuciuoji :) ),o tu jau nebesimaudai ezere? :)