2009 m. lapkričio 4 d., trečiadienis

Svirplys

Na va, persikrausčiau iš blogas.lt, su viltim, kad šitas puslapis krausis greičiau :) Jei kam įdomu mano įrašai nuo 2009 liepos pabaigos iki 2009 lapkričio pradžios, visi yra čia: http://www.blogas.lt/evely.

Vakar vakare ruošiausi kaip visada uždaryti langines (na, tipo žaliuzes, tik išorines) ir nustėrau - kažkas į mane žiūri... toks beveik delno ilgio padaras... mes gyvenam ne pietuose, čia tų visų bjaurių šliaužiančių pliu minus tiek pat kiek Lietuvoj... o padaras - svirplys. nu, toks tipo milžiniškas žiogas. miiilžiniškas. baisus. aš tipo šypsaus, bet kas mane pažįsta, supras, kad linksma visai man nebuvo :)
šypseną išspaudžiau tik todėl, kad Carlo labai prašė :)













Bandau iškirpt ir vien svirplį :)




Po to Carlo mandagiai svečią išprašė į lauką. Ryte Carlo sakė, kad vis dar buvo anoj pusėj lango. Matyt šalta vargšiukui...

Komentarų nėra: