2009 m. lapkričio 5 d., ketvirtadienis

Sugyventinis, išlaikymas ir kiti naujo itališko gyvenimo džiaugsmai

Vakar buvom aiškintis, kaip man iš nelegalės tapti legale :) Painiava baisinė.
Pagal Italijos įstatymus, jei esi Italijoj ilgiau, negu 8 dienas (bet trumpiau, negu 3 mėnesius), turi eiti registruotis į policiją. Na, iš principo užpildyti dvigubą blanką, gauti jų antspaudą, vieną palikti jiems, kitą vežiotis su savmi ir rodyti policijai. Viskas gerai, bet pagal Europos Sąjungos įstatymus, ES piliečiai turi teisę laisvai judėti ES teritorijoje. Todėl, net jei tave sustabdys policija be to lapelio, išmesti neturi jokios teisės :) Taigi daug kartų paskambinus ir su daug žmonių pašnekėjus paaiškėjo, kad visai nereikia to lapelio.
Tada bandėm aiškintis, ką daryt, jei noriu gyventi pastoviai. Internete išskaičiau, kad reikia arba dirbt arba mokytis, arba turėti pinigų :) Aš nei dirbu, nei mokaus, nei pinigų turiu. Išsiaiškinom, kad jei mano brangusis pasikeis šeimos statusą į sugyventinį, ir pasižadės mane išlaikyti, ir dar jei gausiu dokumentą iš Lietuvos ligonių kasų, jokių problemų, ir galėsiu gyventi čia oficialiai. Taip ir darysim :) Taigi, kol kas nelegalė, bet išspirt negali, o aš jau pakeliuj į legalumą. :)
Vis dėlto, tai viena sunkesnių patirčių, nors už mane viską darė Frančeska, Carlo sesuo, bet toks baugumas apima, kai supranti, kad nieko nežinai apie šalies biurokratinį aparatą :) Kam skambinti, ko reikalauti, ką užpildyti, ką aprėkti, kur nueiti... Oj. :)
Užtat vakaras prabėgo itin smagiai, pažindinantis su nauju herojumi :) - Carlo draugu ir bendradarbiu Davide. Tiesiog personažas. Visą vakarą prasijuokėm. O mano smagiausias atradimas - kad sugebu itališkai pajuokauti ir žmonės juokiasi. Ta proga, pradedu galvot apie darbą ir jau nebe taip baisu.
Kol kas tik galvoju, nes pasakysiu jums paslaptį - namie man patinka :) Kartais nejauku, kad neuždirbu pinigų (biški uždirbu iš vertimų, bet ten nesiskaito, ten gal tik kosmetologei ir porai kapučinų užteks :)) ), kad neturiu kažkokios rimtos visuomenei naudingos veiklos :) Tai planas yra dar iki sausio galvoti, priimti visus labai laukiamus svečius - Modestą, Mariją, mamą, Aušrinę, ir sausio vidury pradėti atakuoti - pirmiausiai viešbučius (nes esu dirbus reception ir tasdarbas manęs negąsdina), po to ir visa kita, kas ateis į galvą...
bet kol kas dar pailsėkm truputį :)
Girdėjau, pas jus jau žiema. Mes dra truputį parudeniausim.... Ir ciklamenu į namus iš balkono dar truputį nenešiu, nes temperatūra iki nulio nenukrenta.
Gražios dienos, manęs policininkai (policijos nuovada, serialas, nesigąsdinkit :) ) laukia :)
Ciao!

Komentarų nėra: