2010 m. birželio 1 d., antradienis

Vaisiai ir daržovės

Vakar nesusipratom truputėlį - ryte dar prieš pusryčius nulėkiau pafotkint į balkoną ir pasidėjau kamerą su laidu prie kompo, kad perkelt fotkes ir parašyt blogą. Išlydėjau vyriškį po pusryčių į darbą, ateinu rašyt to blogo - nei kameros nei laido :) Vyriškis į darbą išsinešė. Jis galvojo mat, kad aš jau per pusryčius nuotraukas persikėliau :)
Bet, sako, geriau vėliau negu niekad :)
Taigi norėjau pasidžiaugti - kad jau suvalgėm dvi raudonas ir žiauriai saldžias braškes iš mūsų balkono. Suprantu, kiekiai kaip kokios nouvelle cuisine - viena braškytė per dieną, bet kokia kokybė!... :) Šita fotkinta vakar prieš pusryčius, deja, garbingai žuvo mūsų burnose tos pačios dienos pietų metu....













O pomidorai jau įgauna pomidorų pavidalą ir aš tikrai pradedu tikėt, kad juos kažkada valgysim :)


















Kalbant apie pomidorus... Čia Italijoj labai populiarios vaisių ir daržovių parduotuvės, dažnai savitarnos, kur viskas kainuoja venodai (paprastai 1- 1,10 eur už kg). Mes vieną tokią labai pamėgę - savitarna, taigi gali išsirinkti pats, pasirinkimas didelis, ir kaina (1,10 eur/kg) nesikandžoja. Anądien berinkdama vaisius ir daržoves pastebėjau tokį pomidorą, kad negalėjau nennupirkt jo :) Šypt! :)











Tiesa, pas mane pražydo rausvoji kalija, kurią sodinau prieš keletą mėnesių... Žinau, kad skamba neįtikėtinai, bet aš, sulaukusi trisdešimt vienerių, iki šiemet nebuvau nieko išauginusi iš sėklos ar svogūnėlio (tie svogūnai stiklinėse su vandeniu ant palangių mokyklos laikais nesiskaito :) ). Tai man toks stebuklas! Ir vienas 2010 metų tikslų pasiektas :)

Komentarų nėra: