2010 m. gegužės 24 d., pirmadienis

Vasara. Skrybėlės.

Žinau, kad Lietuvoj vasara atėjo, pabuvo, ir išėjo. Pas mus dar truputį pasiliko - jau kelinta diena arti plius 30. Carlo niekaip nepersiorientuoja, ir rengiasi marškiniais ilgom rankovėm ir dar švarku. Aš po truputį pereinu prie vasarinio suknelinio garderobo...
Jau seniai mintiju mintį, kad reiktų pradėti nešioti skrybėles. Man gražu, o ir seniai žinau, kad prie mano klasikinių bruožų veido tinka. Tik vis kažkaip nedrąsu būdavo - kažkodėl man atrodė, kad su skrybėle būtinai atkreipsiu visų dėmesį. Ačiū mano svečiams Sonatai ir Artūrui, kurie man padovanojo skrybėlę (kurią netyčiom jų akyse pasimatavau parduotuvėje) - dabar vaikštau visa "šūstra" ir dėmesio nebebijau. O kolekciją vis pildau.
Pirmoji skrybėlė atsirado mano spintoj prieš daugiau nei metus - bet kažkaip vis "neišeina į trasą" - man atrodo labai jau kurortinė, o kai į kurortą skrendi lėktuvu, vežtis ją sudėtinga. Bet šiemet trūks plyš reikia suorganizuoti skrybėlaitei premjerą :)
















Antroji skrybėlė - jau minėtų draugų dovana. Su šita jau ne kartą išdidžiai žengiau Lecco gatvėmis :)
















Trečią "sumedžiojom" su Carlo penktadienį. Kažkaip bastėmės po parduotuves... Užsimaukšlinau skrybėlę juoko dėlei, o Carlo sako - tu į veidrodį pažiūrėk... :) Ir be žodžių po to prie kasos :) Šita dargi praktiška - medžiaginė, taigi galima vežtis ir lagamine... Birželio mėnesį jos premjera Puglia regiono paplūdimy, pažadu!














O šalia skrybėlių... Naujas šio savaitgalio pirkinys - kalnų batai. Geri ir gražūs. Didesni vyriškiui, mažesni man :) Belieka susirast trasas ir pirmyn.

Valio vasarai ir prasidedančioms pramogoms!
PS nuotraukose aš tokia žvaira todėl, kad fotkinu save pati ir žiūriu ką fotkinu :)

Komentarų nėra: