2010 m. birželio 8 d., antradienis

Suknelių statistika

Kas mane pažįsta iš senesnių laikų, prisimins, kad dar kai studijavau pedagoginiame, pamatyti mane su sijonu ar suknele buvo visiška retenybė. Prisimenu, mylimiausia mano apranga buvo aptempti džinsai ir kokiais šešiais dydžiais per didelis vyriškas senas Harley Davidson bliuzonas :)
Kas mane pažįsta iš vėlesnių laikų, nustebs, nes pastaruosius bent penketą metų suknelės ir sijonai sudaro pagrindinę mano garderobo dalį.
Anądien ėmiausi tvarkyti spintos, norėdama joje "pakeisti sezoną". Ir neatislaikiau nesuskaičiavus.
Taigi, statistika tokia.
Evelina savo spintoje turi 47 sukneles (įskaitom ir sarafanus ir kostiumėlius su sijonu). Iš jų - tik 8 skirti šaltajam sezonui, 4 lengvos bet ilgom rankovėm, o likusios 35 - vasarinės. Bent 3 iš jų atidėtos geresniems laikams (jei ir kai pabėgs dar Lietuvoje "prilipę" 5 kg :) ). Sakyčiau, visai neblogai.
Bet iki "Sex & the City 2" herojų tolokai. Pažiūrėjom vakar tą filmą. Gražus. Atpalaiduoja. Su suknelėm vietomis, mano akimis žiūrint, lazda perlenkta... Na, kai herojė namie nešioja batus su kokių 11 cm aukščio "špilka"... Arba kai persirengia per dieną kokius tris - keturis kartus, ir vis absurdiškesniais drabužiais... Vat ką paimčiau tikrai, tai Kerės spintą. Nereikėtų "kaitalioti sezonų" maniškėje....

5 komentarai:

ausrinka rašė...

aš neturiu kuo apsirengti :( :(
būčiau laiminga netikėtai sulaukus suknytės iš Italijos - dydį ir pomėgius jau žinote ;)

Simona rašė...

Oho, 47 suknelės - sakyčiau neblogai, labai jau neblogai :) pas mane gal kokių 15 netraukia, bet dabar suknelės perkamos mažajai merginai :D

Evelina rašė...

Aušrine - aš žmogus paprastas, namiokų nesuprantu :) Mano suknytės tau bus į visas puses per didelės, o naujos nepirksiu tau - pernelyg išranki, panele, esate, be to, neturiu darbo, esu biedna ir neturiu pinigų :) Atvažiuok ir pati nusipirk :P

Evelina rašė...

Simona, mačiau jūsų merginos foto iš kūdikių lenktynių - skrybėlaitės beveik užpavydėjau ;)

proz rašė...

aha, 47 - neblogas kiekis :) aš Lietuvoj irgi suknelių beveik nenešiojau, kur ten mūsų oru panešiosi, o čia - kasdien :)