2010 m. sausio 18 d., pirmadienis

Karas tinguliui

Labai baisu, kai apsiskelbi visam pasauliui, kad pradėsi rimtai ieškoti darbo. Tada nieko kito ir negirdi - "nu, tai kaip sekasi ieškoti darbo?" :) O pasirodo, man viskas čia einasi lėtai. CV praėjęs Carlo kontrolę, dabar užstrigo ties sergančia Francesca. Keletas skelbimų užverbuoti, bet nieko tikrai įspūdingo. Gražus planas išsiųsti gražų CV su gražiu motyvaciniu į visas įdarbinimo agentūras. Dar gražesnis planas su Carlo gyvai aplankyti viešbučius ir paklausti, ar jiems kartais nereikia super šūstros recepcionistės. Bet viskas kol kas planai. O kol CV kabo, aš mėgaujuosi. Super gražus savaitgalis su draugišku namų susitvarkymu, ilgu pasivaikščiojimu prie ežero, pietumis pas "Ermete" (toks bariukas mielas), laikraščio skaitymu dviese, dieviško skonio Eidanos gamintu tiramisu su karštu vynu pas lietuvius svečiuose, dviem gerais filmais ir - klasikine muzika. Čia turbūt savaitgalio vinis - pirmąkart susėdom su Carlo groti klasikos. Aš pianinu, Carlo - smuiku. Mano pirštai nebeaštrūs ir nebegreiti, bet dar kažką sugroju. Carlo negrojęs daugiau, nei dešimtmetį, bet irgi visai neblogai dar griežia :) Buvo smagu.
Šiandien labai efektyviai gyvenu - tinguliui paskelbiau karą. Diena buvo tam palanki ir saulėta, o dabar prieš mano akis raudonas raudonas saulėlydis. Gražu, tik akis skaudina :) Aušrinė prisimins dar tokį saulėlydį per mūsų svetainės langą.
O kalbant apie Aušrinę - tikiuosi, ji nesupyks. Iš mūsų vizito į Belagio - nuotraukytė. Tiesiog nuotaikai pakelt. Du bučkiai į abu žandus visiems, ciao.

Komentarų nėra: