2010 m. rugpjūčio 5 d., ketvirtadienis

Rugpjūtis Lecco/ Festa della Madonna della Neve Pusiano


Už lango melancholiškai lyja, net nesitiki, kad vakar buvo taip saulėta (žada, kad bus ir rytoj). Visi planai anksti šokt iš lovos, važiuot pirkt vaisių, daržovių ir žolelių, ir suktis pusdienį virtuvėj (makaronai su žolelių padažu, mielinės bandelės su cinamonu, arbūzinis šerbetas) nuėjo šuniui ant uodegos. Dabar svarstau prasisukt su makaronais su padažu iš stiklainiuko, nar ir gal dar tas bandeles pabandysiu suraityt...
Italijos keistumas, sunkiai suvokiamas versliems Lietuvos žmonėms - dauguma mažesnių parduotuvių rugpjūtį užsidaro atostogoms. Ir ne tik parduotuvių. Štai vakar sužinojau, kad atostogoms iki rugsėjo užsidarė ir mano mylimiausia picerija, ir kino teatras :)
Mes "kabom". Teoriškai nuo ryt popiet esam dvi savaites laisvi - Carlo pasiėmė atostogas. Bet ne itin laisvi finansiškai, plius kažkaip vis atidėliojom, tai vis dar neapsisprendę kur ir kaip atostogausim. Su normalia nakvyne Italijoj, kempinguose Italijoj ar su last minute užsieny. Turbūt Italijoj, klausimas ar miegosim lovose po stogu, ar palapinėje :) Taip dar įdomiau, nežinoti. Kvepia nuotykiais ir jaunyste (praeinančia :) ).
Vakar mano vyriškis mane nudžiugino. Planas eiti picos jau kabojo nuo mano grįžimo - pica Italijoj man labai patinka, pasiilgstu :) Sukapojus picą (mano mylimiausia su šviežiais pomidoriukais, mozzarella di buffala (buivolės pieno mocarela, dar skanesnė už įprastą) ir kokiais bazilikais ar rukala. Niam! Beje, ar žinojot, kad italai niekada picos neužsigeria vynu? Prie picos tinka ALUS! Ir dar, picų nebūna mažų/ vidutinių/ didelių/ šeimyninių. Kaip ir nebūna tokių cepelinų. Pica yra pica :) Viena vienam asmeniui. Laaabai retais atvejais daro "baby pizza" arba dideles mega picas, kurias daliniesi su kitais. Bet paprastai ne.
Po picos aš jau dairiaus į visokius uoginius desertus ir nuostabųjį itališką esspresso, bet Carlo pasakė griežtą NE. Sakė, yra planų, reik važiuot :) Taigi, supakavo mane į mašiną ir iki mano subjektyvia nuomone geriausios ledainės apylinkėse, Suello miestelyje, kuri vadinasi Excalibur. Pakapojus ledų, išgėrus kavytės, galvojau, kad vakaro programa baigta, bet kur tau!
Pasirodo, kad vakar Pusiano miestelyje (kuris yra visai šalia ju minėto Suello) buvo ežero šventė. Arba šv. sniego mergelės marijos (nežinau prie ko čia sniegas, bet vizija graži) šventė.
Miestelio gatvės, namai ir kiemeliai išpuošti lemputėmis, popieriniais žibintais... Ežere - tūkstančiai žiburiukų, nežinau, žvakutės ar kokie kitokie įtaisai. Pagrindinis kelias uždarytas, ir pristatytas palapinių, kur parduoda nuo afrikietiško šlamšto ir Luis Vutton rankinių iki saldumynų skanumynų, picų ir kokoso riešutų. Minios laimingų žmonių.
O po to prasidėjo gražiausi fejererkai, kokius tik esu mačiusi. Ant ežero. Carlo gal tris kartus sakė "nu,šitas jau finalinis, labai gražus" ir nebuvo finalinis. Krizės čia turbūt nėra, nes vakar vėjais išėjo daug daug eurų... Dar aplink plaukiojo lemputėmis papuoštos valtys... Magiška ir užburianti atmostfera.
Nuotrauką pavogiau iš baidarininkų blogo, ji pernai daryta. Mat baidarininkai rinkosi žiūrėti fejerverkų su... baidarėmis. Net pavydu truputį :)

Komentarų nėra: