2009 m. gruodžio 3 d., ketvirtadienis

Avytės ir X-factor Italia laimėtojai


Vakar po visokių nelabai linksmų minčių (mama, man viskas gerai, aš tik linkusi į egzistencializmą :) ), Carlo nusprendė mane palinksminti ir man visai netikėtai nesakydamas kur nuvežė į parduotuvę, kur yra daug gražių tapkių - aš jau kuris laikas zyziau, kad kalėdoms noriu naujų, patogių ir gražių. Rezultatas - dabar visada avėdama tapkes prisiminsiu Dovilę, kurios gyvenime avis nėra tik avis :) Bet aš visai nesuaugus. Nu nežinau, ar suaugusiam kuriam gali tiek džiaugsmo teikti šlepetės :) Vakare užmigau su šypsena, galvodama kad ryte šoksiu į savo patogiasias naujasias.... :) Gražios, m? :)
Dar truputį užšokom į šokolado rojų - Lecco yra žinomas šokolado fabrikas (ko pasekoje tam tikruose miesto rajonuose, o kai vėjas tinkamas - net ir mano namuose kvepia šokoladu :) ), o šalia jo - outletas. Akys raibo. Labai skanu ir gražu - supakuota nerealiai. Visus svečius dabar vesiu ten lauktuviu lietuviams pirkt :)
O miegojom šianakt mažai, nes žiūrėjom X-factor finalą. Viskas įvyko taip, kaip ir spėjom, laimėjo Marco, antras liko Giuliano, o Yavanna, ačiū dievui, iškrito pirmos. Ta proga jums pora video. jaučiu, pažiūrės tik Dovilė, bet vis tiek :)
Čia mano mylimiausia Marco interpretacija (iki finalo jie dainuoja kitų dainas) - Psycho Killer. Šitas vakinas gali dainuoti VISKĄ ir taip pat gerai - nuo popso, lyrinių baladžių iki metalo. Nerealus. Spauskit ČIA.
Antras klipas - mūsų su Carlo favorito Giuliano. Šitam vaikiui iš Sardinijos 26 metai, bet dainuoja... Šiurpuliukai eina. Daina originali, jo. Spauskit ČIA. Šitos dainos noriu savo grotuve :)

4 komentarai:

avis rašė...

nu tu čia made my morning :)))))))
bučkių milijonas. būtų arčiau, ateičiau numačiau tapkes blia. o pažiejus factorių, tik dar kartą liūdna pasidarė - vis bandau lietuvoj rasti atitikmenų...

avis rašė...

p.s. man marco labiau patiko. kažkuriose vietose primena kings of leon vokalistą. o tas antrasis, tai gytis paškevičius :)))

Milda rašė...

Ciao, bella,
Ot ir aš pažiūrėjau ir net komentarą parašiau ;) Man tai pirmas patiko! Linkėjimai!
Avie! labai gra=iai dainuoji!!! Jei ateisiu į tavo koncertą, pažadu, atnešiu panašias tapkes! Ir net pati išsiuvinėčiau, jei ką!

avis rašė...

Milda, 19 dieną į House of Music, staigiai!!!!
sorry, kad spaminam tavo blogą, Eve :(