2011 m. gruodžio 19 d., pirmadienis

Mano kalėdiniai "kraftai"

Man labai patinka Kalėdos. Nepatinka, kad prasideda lapkritį, nepatinka, kad parduotuvės "okupuotos" bile ką perkančių streso apimtų žmonių, nepatinka, kad šalta. Bet patinka, kad galima pasakyti "ačiū" žmonėms, kurie to nusipelnė, bet kuriems metų bėgy nerandi progos tai pasakyti... Patinka jaukumas ir namai. Patinka sausainiai, karštas vynas, dovanos. Patinka dekoracijos. Ir labai patinka visokie savom rankom pagaminti dalykėliai.

Meduoliai
Jau ketvirti metai, kaip kepu meduolius. Antri, kai juos dekoruojame kartu su Carlo. Jis mane prijuokina, ant vargšės voverytės nupaišydamas griaučius, o ant lapės - užrašą "100% vilna". Aš užsiimu klasika, spalvinu eglutes, klijuoju briedžiams akutes ir dekoruoju žvaigždes.

Likeriukas
Jau iš pernai mūsų kalėdų tradicija - likeriukas, kiaušininis ir medaus su apelsinais. Niam niam. Dovanom ir sau. Svarbu nepadauginti :)

Nameliai
Pernai suklijavome ir mūsų pirmąjį meduolinį namelį, kreivą, šleivą ir neskanų, jį galima pamatyti čia.
Šiemet klijavome tiesesnius, mažesnius, dailesnius ir skanesnius. Išmoktos pamokos:
* karamelė užkaitus ir tapus ruda, po to lengvai kaitinant nebetirštėja (ir nereikia skubėt, man atrodė kad ji sukietės, todėl viską reikia staigiai padaryt)
* klijuoti karamele galima tik dviese. Geriau su pirštinėm.
* internetas sako, kad klijuoti kiaušinio baltymo ir cukraus pudros glajumi daug lengviau.
* namo dalys man niekada neišeina tiesios. svarstau metalinių formelių įsigijimą.
Mūsų šedevrai:
Carlo:



Mano:



Meduoliniai varpai
Pernai po kalėdų nusipirkau mandrą meduolių formelių rinkinį - suvėrus ant kaspino gaunasi varpas. Visai neblogai, įspūdinga ir graži dovanėlė. Darbo daug mažiau, negu su nameliu :)

Langų papuošimas
Man patinka rinkti kankorėžius miške, galvojant apie kalėdas. Bet kaspinus kitąmet siųsiuos iš Lietuvos - čia nesvietiškai brangu.


Padėkliukai puodeliams
Turi būti keturi, dabar tik trys, ir net nežinau kam juos dovanosiu. Bet idėja man buvo tokia miela, kad negalėjau nepabandyti jų pagaminti.



Gražių, jaukių, šiltų, nepakartojamų švenčių!!!!
(poryt dumiu į Lietuvą!!!)

Komentarų nėra: